Wil je ons een compliment geven, heb je feedback of een klacht over de zorg die je ontvangen hebt? Gebruik dan onderstaand contactformulier. Jouw feedback helpt ons om nog betere zorg te kunnen verlenen.
Wij zijn KAS wil dat het goed gaat met jou. Toch kan er een situatie ontstaan waarin er een klacht is. Wij nemen iedere klacht serieus en iedere zorgaanbieder heeft een klachtenregeling.
Ga met ons in gesprek
Er zijn twee routes. De eerste route is een gesprek met iemand van het bestuur (Arijan, Tineke en Ingeborg) van Wij zijn KAS. Neem dan contact op met ons via info@wijzijnkas.nl of via onderstaand contactformulier.
Het doel van dit gesprek is om snel een oplossing te vinden voor het probleem. Hoe sneller klachten worden besproken, hoe eerder een oplossing kan worden gevonden. Als je het goed vindt, vragen we of de zorgaanbieder om wie het gaat ook aanwezig is bij het gesprek.
Onafhankelijke klachtencommissie
De tweede route is het voorleggen van de klacht aan de onafhankelijke klachtencommissie van de betrokken zorgaanbieder. Is het niet gelukt het probleem op te lossen door middel van het gesprek, dan kan de klacht worden voorgelegd aan deze klachtencommissie. Klachten mogen ook direct, zonder voorafgaand klachtgesprek, aan de klachtencommissie worden voorgelegd. Op de website van de zorgaanbieder is te vinden hoe je daarvoor contact op kan nemen.